Your message has been sent, you will be contacted soon
KestutisBartkevicius.lt

Call Me Now!

Uždaryti
Pradžia » Naujienos » Viltį teikianti Seimo nario K. Bartkevičiaus dovana neįgaliesiems

Viltį teikianti Seimo nario K. Bartkevičiaus dovana neįgaliesiems

Balandžio 25 d Mažeikių Cerebrinio paralyžiaus asociacijos nariai lankėmės Vilniuje. Už šią puikiai organizuotą kelionę esame be galo dėkingi Seimo nariui Kęstučiui Bartkevičiui. Už draugišką palydą, apkabinimus, ramų, padrąsinantį žodį, gražią bendrystę dėkojame Seimo nario patarėjai Virginijai Steponavičienei. Taip pat reiškiame padėką UAB „Mažeikių autobusų parkas” vairuotojui Kęstučiui Mažrimui už pagalbą, kantrybę, taktiškumą, profesionalumą ir saugumą.

Pajautėme neprigulimos Užupio Respublikos dvasią
Visų pirma aplankėme neprigulimą Respubliką Vilniuje – Užupį. Ten su mumis bendravo ir išsamiai šio unikalaus sostinės rajono istoriją pasakojo gidė p. Daiva. Įspūdis toks, kad žodžiais neapsakysi. Pereini tiltą ir patenki į kitą pasaulį. Reikia ten pabūti, kad savo „oda“ ore pajustum tvyrojančią dvasią, savo akimis pamatytum tarsi „už borto“ paliktą meną: medžiuose kabantys šaukštai, rinkimų būdelė, griūvantys pianinai, akmuo „Nežinomam mokytojui“, skulptūros ir daug įdomybių, kurios natūraliai įsilieja į Užupio gatveles, kiemus. Tik pamatęs visumą gali suvokti kokios tai vertės pradas, kiek reikėjo atsidėjimo, susikaupimo, talento sukurti visa tai su meile, įkvėpimu, kūrybingai, nes TEN gyvena Laisvės menas.

Itin šiltas priėmimas Lietuvos Respublikos Seime
Atvykusius į Lietvuvos Respublikos Seimą, mus maloniai sutiko Seimo narys Kęstutis Bartkevičius. Iš pradžių jautėmės kiek suvaržyti, tačiau labai šiltas, svetingas mažeikiškio parlamentaro, jo patarėjos Vaidutės Jakštonienės, Seimo gido Nerijaus Vėtos priėmimas atpalaidavo mūsų protus ir kūnus, tad po Seimą vaikščiojome plačiai šypsodamiesi, kupini geros nuotaikos. Gal dėl to sutikti Seim nariai mums spaudė rankas, labinosi, net draugiškai persimetė keliais žodžiais. Ekskursijos metu aplankėme Seimo posėdžių bei istorinę Kovo 11-osios Akto sales, pabuvojome spaudos konferencijų, Algirdo Mykolo Brazausko, Konstitucijos salėse. Sužinojome apie posėdžių laiką, Seimo narių dienotvarkę, apie valdančiuosius ir opoziciją ir dar daug struktūrinių dalykų. Turėjome galimybę pasėdėti Seimo vadovų ir narių kėdėse, pasižvalgyti iš tribūnos. Ekskursiją baigėme Seimo kavinėje kur Seimo narys Kęstutis Bartkevičius dar papasakojo apie savo, kaip Seimo nario, darbą. Mums susidarė ispūdis, kad Seimo nario darbotvarkė labai įtempta. Žmonėms kilo įvairių klausimų, todėl Seimo narys Kęstutis Bartkevičius pakvietė į savo būstinę Mažeikiuose aptarti ir kartu spręsti kylančias neįgaliųjų problemas. Po to Seimo narys mus vaišino burnoje tirpstančiais kibinais, gėrėme arbatą, kavą, valgėme ypatingus saldainius. Džiaugėmės, kad mums, neįgaliesiems, nebuvo jokių kliūčių patekti į bet kurią patalpą. Tikimės, kad ir neįgalieji yra tikri Lietuvos piliečiai, kurie gali prisidėti prie šalies ateities ir gerovės.

Kai norisi eiti, o ne šliaužti
Po Seimo mūsų laukė Signatarų rūmai. Čia klausėmės gido pasakojimo apie signatarų J. Basanavičiaus, J. Vileišio, kitų įžymių tų laikų politikų gyvenimą, to meto istorinius įvykius. Pagaliau pamatėme ir apžiūrėjome visiems mums brangų dokumentą – prof. Liudo Mažylio Vokietijos Federacinės Respublikos užsienio reikalų ministerijos Politiniame archyve rastą 1918 m. vasario 16 d. nutarimą dėl Nepriklausomos Lietuvos Valstybės atkūrimo. Džiaugiamės suspėję, nes pamatyti Akto originalą galima tik iki 2019 metų lapkričio 15 dienos. Signatarų namuose dvelkė senove, tačiau jautėsi šiluma ir pagarba ten esančiai istorijai.
Per šią ekskursiją aplankėme ir pamatėme tikrai daug. Pavargome eiti, nuoširdžiai norėjosi pasėdėti, pailsėti. Gaila, kad neįveikėme Altanos kalno. Palikome tai ateičiai. Tačiau niekas negalės atimti tos dvasios, kuri paliko mūsų širdyse. Žmogus yra išskirtinis kūrinys, nes tik jis gali rinktis savo gyvenimo būdą, kuris neretai daro įtaką gyvenimo kokybei. Mes esame iš tų, kurie nori gyventi džiaugsmingiau ir sąmoningiau, norisi eiti, ne šliaužti savo gyvenimo keliu. Kitaip tariant, jaustis reikalingiems. Ir mums tai pavyksta. Kol kas, nes tai suteikia viltį…

Zofija Valatkienė
Mažeikių cerebrinio paralyžiaus asociacijos pirmininkė

Seimo narys K. Bartkevičius rūpinosi, kad kelionė į Vilnių neįgaliesiems būtų patogi.

Mažeikių CPA nariams įdomu buvo susipažinti su Lietuvos Respublikos Seimo istorija, veikla.

Svečių nuotaika buvo puiki.